نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3089
-
الف
+

بدترین فلم های سینمایی 2019 را بشناسید + تصاویر

وبسایت ورایتی در گزارشی از دید منتقدان خود بدترین فلم های سینمایی سال 2019 میلادی را برشمرده است.

به گزارش آی فیلم 2، ، وبسایت سینمایی ورایتی در یکی از گزارش های اخیر خود به معرفی فلم‌هایی پرداخته است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده ، اما موفق نبودند.

منتقدین فلم‌ها مجبور هستند که فلم‌های زیادی را ببینند تا از بین آن‌ها بهترین و هنرمندانه‌ترین آن‌ها انتخاب را کنند.

در ادامه ،  پیتر دبروگ و اوون گلیبرمن دو منتقد ورایتی فلم‌هایی را که برنامه ریزی مناسبی برای آن‌ها نشده و فلم‌های نا امید کننده‌ای بودند، رتبه بندی کردند. به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، اسامی فلم های مذکور به ترتیب زیر است:

«دامبو»

بدترین فیلم های 2019

در چند وقت اخیر دیزنی تصمیم گرفته به سراغ آرشیف خود برود و محبوب‌ترین پروژه‌های کلاسیک خود را تشخیص دهد تا آن‌ها را دوباره بسازد. در حالی که این سوژه ها به عنوان تئاتر بسیار خوب ساخته شده اند (مثل نمایش شیر شاه)، اما لایو اکشن و به نوعی بازسازی آن‌ها به شیوه‌های مختلف با شکست روبرو شده اند (مثل شیرشاه ۲۰۱۹ به کارگردانی جان فاورو). دامبو هم به همین سرنوشت دچار شده تا داستان این فیل پرنده در بین بدترین‌های این منتقدان قرار بگیرد.

«شیشه»

بدترین فیلم های 2019

کسی که در سال ۲۰۰۰ فلم سینمایی «آسیب ناپذیر» را که بهترین فلم او شناخته می‌شود ساخت، با این فلم نتوانسته منتقد ورایتی را به وجد بیاورد. بروس ویلیس سال بدی را تجربه کرد، اما این فلم هنوز هم بدترین فلم او نیست.

«دیروز»

بدترین فیلم های 2019

این فلم داستان مردی است که بعد از یک حادثه ترافیکی متوجه می‌شود، گروهی به نام بیلتز و ترانه‌های آن‌ها از یاد‌ رفته و او به همراه دو نفر دیگر تنها کسانی هستند که این موسیقی‌ها را به یاد دارند. منتقد ورایتی معتقد است نمی‌تواند از محتوای این فلم فانتزی و ناخوشایند سر در آورد و این فلم را یک توهین به فرهنگ عامه می‌داند.

«مردان سیاهپوش»

بدترین فیلم های 2019

کلمات زیادی برای توصیف این فلم شکست خورده وجود دارند؛ خسته کننده، بی روح، خیالی و ورشکسته. فلم‌هایی مثل «پسر جهنمی» و «بازی کودک» که دوباره ساخته شده و به اصطلاح ریبوت شده اند، باعث می‌شوند از خود بپرسید چرا چنین فلمی باید وجود داشته باشد و من چرا دارم آن را تماشا می‌کنم؟!

نیم ساعت پایانی «روز و روزگاری در هالیوود»

بدترین فیلم های 2019

بلی، فلم سینمایی جدید تارانتینو هم در این جمع قرار می‌گیرد. این فلم داستان اتفاقات جنایات خانواده منسون را بازنویسی می‌کند و تارانتینو موضوع آن را به دلخواه تغییر داده است. منتقد هالیوود ریپورتر می‌گوید این فلم در بین فلم های مورد علاقه او نیز هست و نسبت به این فلم احساس خیانت می‌کند.

«آنابل به خانه می‌آید»

بدترین فیلم های 2019

در گذشته، ممکن بود یک فلم در مورد یک عروسک شیطانی که زنده می‌شود و مردم را می‌ترساند مناسب، ترسناک و هیجان انگیز به نظر برسد. اما چون این فلم سینمایی یک نسخه بازسازی شده از دنیای فلم‌های «احضار» است و باید از قوانین خاصی پیروی کند، در سالی که ژانر وحشت لنگ می زند تنها درباره عروسکی است که زنده نمی‌شود و فقط ارواح را هدایت می کند.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر